Hittat massa listor. Och jag som har så tråkigt. Hurra, Tidsfördriv. (1)

Favorit..
Färg: Grönt
Plats: Min Säng. ;)
Land: Afrika 4 Ever.
Bok: John Adjive Lindquist, Hantering av odöda är en favvis.
Spel: Singstar hemma hos Jonna.
Drog: Alkohol och Cigg?
Fordon: Buss?
Serie: Simpsons, Desperate och family guy.
CD: The Best Of TecnoRaver... =P
Café: Lemon i Norrtälje.
Skor: Skate skor och mina klackar.


När..
Åt du senast: Igår kväll. Typ runt 19,00
Drack du alkohol: Lördags.
Läste du en bok senast: I söndags när jag satt och björnade.
Var du på konsert senast: Längesen... Tyävrr.
Köpte du något senast: Igår. Korv, Kaffe och Korvbröd. =P
Kysste du någon senast: Det var oxå ett tag sen... Singel som man är. =P
Svor du senast: Det sker med jämna vardagsrum.
Sjöng du senast: Singstar hemma hos Jonna.
Klagade du senast: Jag klagar alltid på någonting!

Vem..
Saknar du: Bruuschan och Grannen.
Vill du döda: Det är onödigt att döda, plåga långsamt är min melodi... haha!
Rörde dig sist: Mamma.
Vill du slå: Min tandläkare, för han är så dyr!
Kramade du senast: Mamma.
Kysste du senast: Hm... Jag tror att det var Nollsjuans polare. =P
Vill du prata med: Nadine.
Skrev du till sist: Kola Bahum - Gambia
Vill du vara som: Mig själv!
Sårade dig sist: Min tandläkare... Pga priset... (1600kr)
Vill du bli galet full med: Benny och Nadine.
Gjorde dig riktigt glad senast: Kola.
Fick du sms från senast: Andreas.
Ringde dig senast: Mamma.
Är vackrast på jorden: Keisha och Travis.
Ska du gifta dig med: Jag ska nog inte gifta mig.

Har du..
För många vänner: Nä. Har tillräckligt.
Förföljelsemani: Ibland kanske?
Tvångstankar: Haha, beror på situation... =P
Någon annan psykisk sjukdom: Idioti?
Någon fysisk sjukdom: Näääh.
Färgat håret: All the time bejbi!
Brutit några ben: Icke ropade Nicke.
Några piercings: Japp. Tre stycken. Och flera på G.
Egen dator: Näääh.
Gjort bort dig rejält: Klart man tabbar sig ibland.
Bra självförtroende: Jo men visst serru.
Komplex: För vad?
Kysst någon: Ja, nu är det tredje gången denna "fråga" dyker upp. 
Haft sex: Flera gånger.
Tagit nakenbilder: På mig själv?
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nääh..
Bjudit ut någon: Japp.
Varit kär: Japp.
Blivit kär i någon på nätet: Nja.
Dumpat någon: Japp.
Blivit dumpad: Japp.
Velat vara otrogen: Nääh.
Varit otrogen: Nääh.
Stulit någonting: Japp.
Rymt hemifrån: Japp.
Tuttat eld på nåt: Japp.
Gjort något olagligt: Japp.

Tror du..
Att du kommer bli något: Självklart!
På gud: Näääh.
På rymdvarelser: japp. 
Att folk tycker om dig: Förhoppningsvis?
På ett liv efter detta: Japp!
Att fiskar kan tänka:Självklart!
Att du kommer leva länge: Det blir aldrig som man tänkt sig.

Är du..
Förstående: Japp.
Öppensinnad: Japp.
Arrogant: Nääh.
Osäker: Nääh.
Trött: Japp.
Intressant: Beror på.
Smart: Nääh.
Barnslig: Japp.
Liten: Gigantisk!
Lätt: Smällfet!.
Skoltrött: Går inte i skolan!
Rolig: Världelös humor!
Pratglad: Självklart!.
Frågvis: Aah.
Organiserad: Inte ett dugg!
Hälsosam: Tror du det själv eller?
Blyg: Nja. Inte på fyllan!
Attraktiv: Vart då någonstans?
Lätt uttråkad: Ibland.
Vegitarian: Stöd Scan döda en Vegetarian... Kött är livet!
Besatt: Givetvis.
Pålitlig: Du kan lita på mig.
Filosofisk: Nja. "Sol är sol, måne är måne, Det jag ser där borta, det är Skåne..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback