lista...

Namn: Anna Maj Ärnström. (Maj för att jag föddes i April, enligt min pappa, men han ville även döpa mig till Ulla) 
Födelsedag: 1 April 1985
Hemstad: Har en lägenhet i Rimbo.
Ögonfärg: Blåa. (Dock vaierar det blåa nyans beroende på årstid...)
Hårfärg: Flera olika. Färgar håret och minns inte riktigt min natruliga... =S
Längd: 164.5 cm kort.
Höger/Vänsterhänt: Höger.  
Värsta vana: Är ibland lite för snäll. Men kan även vara väldigt bitter och dryg. 
Stjärntecken: Vädur.
Sko stlk: 36/37/38 beroende på sko och modell.
Är dina föräldrar skilda: Nej.
Skor idag: Svarta klackar och vita skatepjuck.
Din svaghet: Jag är för snäll och givmild.
Dina rädslor: Mörka vatten, djupa skogar och äckliga håriga spindlar.  
Mål för det här året: Målet är att åka till Gambia igen. =)
Mest använda fras på msn:  Är sällan ute på msn eftersom jag inte har någon egen dator eller internet.
Det första du tänker på när du vaknar: Jaha, dags att gå upp. (Och så drar jag en djup suck och täcket över huvudet. Snozar ungefär fyra eller tio gånger beroende på vad klockan är, innan jag tillslut tvingar upp mig)
Dina bästa kännetecken: Glad, energifylld, speedad på glädje, älskar alla människor, är nästan alltid glad.
När går du och lägger dig: Beror på dag och lokalisation.
Mest saknade minne: Sommaren 07. Häng i hagen, shopping i Hagens jourlivs, kaffe och korsord på en filt i solens härliga sken. Tillsammans med Grannen och Bruushan...  
Favoriter Färg: Röd, svart, Grönt.
Mat: Mammas mat, köttbullar, Tacos, Kycklingsallad.  
Sport: Fotboll, Ishockey, Friidrott på senare år. =P
Djur: Giraffer, elefanter och apor. Och lilla Ebbster så klart. ;)
Glass: Choklad eller youghurt glassen inne i gallerian, Stockholm.
Godis: Laktits, salt och surt.
Affär: Alla möjliga.
Sallad: Kyckling.  
Skådespelare: Oj. Alla möjliga där oxå. Ingen direkt favvis. Vad jag minns... =P 
Bokstav: A.  
Nummer: 8. Evighet.
Tuggummi: Någonting fräscht.  
Helgdag: Lördagar?
Årstid: Sommar.
Tandkrämssmak: Olika.
Radiostation: Lyssnar sällan på Radio.
Parfym: DKNY.
Doft: Olika.
Kroppsdel på motsatta könet: Nacke, Bröst och mage.  
Vänner och livet
Vad vill du bli när du blir stor: Större?
Hur vill du dö: Snabbt och smärtfritt. =P 
Vem av dina vänner är mest lik dig: Det sägs att jag och N är lika till beteende. Men det tror jag inte på. Alla människor och olika och Unlika. =) 
Vem är högljuddast: Nadine.
Vem får dig mest att skratta: Benny. Och Nadine.
Vem har du känt längst: Nadine och jag är inne på vårt 7 år. Av dom som jag fortfarande umgås med regelbundet. Annars får jag säga Maria Sundin. Barndomsvänner från Sveagatan lixom. =)
Vem är blygast: Eh, Robert?
När grät du mest: Mest vet jag inte, men senast, ja det var väl typ här om dagen när jag kollade på Hotell Rawanda i min ensamhet. =O
Vad är den bästa känslan i världen: Trygghet och kärlek. Äkta vänskap.
Värsta: Känslan över att inte veta vad som gick snett, ovishet och orättvishet.
Vart vill du bo i framtiden: Där det är varmt och solen alltid skiner.
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Att jag skulle våga säga ifrån mer ordentligt.
Hur länge tror du att du kommer leva: För alltid? Jag är odödlig? Nej men jag vet faktiskt inte.
Har du någonsin Varit kär: Ja
Blivit dissad: Ja
Rymt hemifrån: Ja.  
Föreställt dig ditt ragg naken: Många gånger... ;)
Skolkat: Jo men visst serru.
Sovit utomhus: Jodå. Visst.
Gråtit i skolan: Ja.
Spytt i skolan: Ja.
Velat bli modell: Nä. Men jag tycker om att fotografera. Ego poser is the shit.  
Varit otrogen: Nej.
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Japps.
Sett en död människa: På Tv.
Druckit alkohol: Ja.
Ätit sushi: Rå fisk? Nej tack!
Varit på scen: Ja.
Snattat: Ja.
Varit full: Ja.
Retats: Ja.
Blivit nerslagen: Nä. Inte vad jag kan minnas.
Svär:Ibland.
Sjunger bra: Nja, sjunger hellre än bra. =P
Dushar dagligen: Japp. Eller badar... =P
Tycker att du är attraktiv: Verkligen inte!
Kommer överens med dina föräldrar: Det finns dom tillfällena oxå.
Gillar åska: Fint att titta på.
Spelar något instrument: Icke.
Äger en iPod: Icke.
Går till kyrkan: Icke.
Sover med gosedjur: Nej. Men typ 5 kuddar.
För dagbok: Blogg?
Dansar i regn: Japps.
Sjunger i duschen: Jo men visst.

This or that:
Pepsi/Cola: Cola
McDonalds/burger king: BurgerKing nu mera.
Singel/gruppdate: Singel. Fast dubbeldejt med rätt personer är alltid trevligt.
Choklad/vanilj: Choklad.
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/veg: kött
Tv/film: film
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: Adidas
Kinamat/mexikanskt: Kina
Kakor/paj: Paj
MTV/VH1: VH1 /MTV
Blind/döv: Blind.
Kan du: Gå ner i splitt: Nä, kunde när jag var liten.
Skriva med båda händerna: Ja
Vissla: Ja
Blåsa en bubbla: Ja
Rulla din tunga i en cirkel: Ja
Ha dina ögon i kors: Ja
Nudda näsan med tungan: nej
Dansa: Jag dansar aldrig nykter.
Äta vad du vill utan att oroa dig: Nja
Vem var den senaste personen Du nuddade: Eh, Trissan på Bussen in till Norrtan.
Du pratade i tfn med: Maria Sundin-  
Mysde med: Tihi. Ja det är kanske inte så bra att skriva här.
Du kramade: Trissan. Igår.
Du skällde på: En puckad granne.
Sportade med: Sportar inte.

Senast du:
Skrattade: Typ nyss.
Grät: Förrut.
Filmen du såg: Hotell Rawanda.
Tuggade tuggumi: Igår.
Drog ett skämt: Det var ett tag sen.
Sång du sjöng: Körde singstar med Jonna igår, det blev många låtar... =P 

Random:
Vilket land skulle du vilja besöka: Australien.
Hur många kuddar sover du med: 5
Dricker du mjölk: Japp. Mjölk byggde denna starka kropp. (tillsammans med öl)
Person du hatar mest: Oj. Personen vet vem den är.
Mest använda fras: Seriöst, Sweet som candy.
Var tror du vi hamnar när vi dör: I en kista?
Hur många signaler innan du svarar: Det är olika.
Vad borde man uppfinna: Massvis. Jag vet bara inte vad.
Är du ett hälsofreak: Nä, det kan jag inte påstå.
Vad är det värsta vädret: Olika beroende på humör.
Lekte du med barbie som liten: Ah.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha.. Tänk om du skulle ha hetat Ulla. :D :D Roligt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback