En Månad.

Idag firar jag och Jonas en månad. Vilken bravad. Fanskapet har stått ut med mig i en hel månad. Kan ni förstå.. Vilket helvete han måste ha haft. =P Och kommer ha. =P Och han tjatar fortfarande om oralsex. Ha Ha!

Sitter just nu hemma hos goda vänner, har ätit god mat och druckit öl. Märkte nyss att människor har ringt, men har mobilen på ljudlöst för Travis skull. Så jag kommer ringa upp när vi går här ifrån, för jag är fortfarande party men min vän är trött. Men en månad mina vänner, det är endå bra jobbat för en skelögd häst.

Imorgon har jag lovat Keisha att vi ska bada, om det är fint väder, jag och Jonas kommer sova länge, för första gången på typ 10000000000000000000 år. Inte för att vi varit tillsammans så länge, men ibland känns det som om vi varit gifta i sju svåra år. =)

Nu ska min vän, pierca min andra väns frenulurum.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback