Fredag.

En prima dag till att göra hemma sysslor... Stannade hemma i Rimbo eftersom jag fick tag på en tvätt tid lite hipp som happ. Älsklingen styrde käk medans jag plockade ihop tvätten. Lyckades även med konststycket att matcha tvätt tid med Isabel så vi hängde lite nere hos mig mellan maskinerna, Casper var på ett rätt strålande humör, lite kinkig bara precis innan käket men det gick snabbt över. Tvättade upp allt, underbart, vek ihop och stuvade in i skåp och lådor. Igår fick vi ett cp ryck och städade hela lägenheten, Älskling dammsög och jag dammade och diskade. Värsta teamworket. Snutten skulle åka hem idag och chilla, han är lite små sjuk, men ändrade sig för någon timme sen och frågade om han fick komma tillbaka, och inte kan man neka en så mysig karl som han. *Ler stort* Jag är nog bra kär endå.

Sitter just nu hemma hos Babydoll och Tomas, har tagit en road tripp in till Norrtälje, där jag vattnade morsans blommor och hämtade boxen, köpte käk på Donalds och tillbaka hit. Käkat och kollar på tv. En helt perfekt fredag. Imorgon är det Stockholm med tjejerna som gäller, hoppas på att alla joinar. (",)


Dagens sms.

Hej hjärtat.
VIlle bara säga att jag älskar dig.
Puss Puss.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Bee Bee

Ha det så super roligt i stockholm. :)

Å behöver du någonstans att sova om du inte orkar åka hem så har Jonas mitt numer!

Tveka inte det e bara att ringa!

Kramisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback