Jaha.


"Här sitter jag i min gula regnrock och luktar kiss?"

Nej, riktigt så illa är det inte. Jag ligger här, i mina föräldrars källare, käkar dumle, surfar runt lite och väntar på att Jonas ska komma hem från krogen. Han skulle bara sjunga en låt till. Och ja, jag vet hur det brukar bli när jag säger så. Kände bara att jag inte orkade vara kvar, även fast AnnaKarin skulle sjunga "sånt i livet" på min önskan, så orkade inte min kropp och själ med. Så ja, nu hemma, och tar det lugnt som sagt. Hur nice som helst. Imorgon åker jag hem till Rimbo. Ska förbi Sveagatan först och hämta mina grejer. Jonas ska tydligen åka hem till folket i Bergshamra, (Tror jag att det var) Typ vid Penningby livs... Tror jag. Minns inte riktig. Så jag åker hem jag. Nadine kommer hem från utlandet imorgon oxå, antar att hon ska landa ordentligt, men tror endå att hon kommer ringa mig. Hoppas jag på.

Har egentligen ingenting viktigt att skriva om, men känner att om jag slutar surfa runt och bara kollar på tv, så kommer jag garanterat att somna inom tio minuter, vilket inte alls är bra, eftersom Jonas inte är tillbaka än. Borde hålla mig vaken, men vet att jag ska upp typ klockan sex imorgon, därför undviker jag att kolla på klockan... =P Slår vad om att han kommer komma knallandes och knacka på terass fönstret eller någonting och orsaka hjärt attack på mig... Han får tänka på att jag börjar bli lite till åren, lättskrämd som fan när jag är själv. När jag var yngre vågade jag inte ens gå ner hit när jag bodde hemma. Iaf inte när jag var själv hemma, och minsta lilla ljud trodde jag var ljudet från en mördare... hehe... Fegis eller vaddå?

Men jaha. Vad göra nu? Spela lite kanske. =)

Go´natt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback