Länge sen sist.

Det var ett tag sen jag skrev här.har tappat glöden så att säga, vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Hur som haver, det har varit ett helvete denna vecka, jobbat extra på Ankaret och gått vilse i alla de korridorer som dom har där. Och så har det varit buss strejk, så jag har varit inneboende hos morsan och farsan tillsammans med Jonas och morfar, det har varit ett litet kollektiv här, dock så känns det bra att bo i Norrtälje och jag blir mer och mer sugen på att flytta hit, dock kommer det inte vara det lättaste, och jag är fortfarande väldigt kär i min lägenhet som jag har i Rimbo.

Planen för dagen är att åka hem till Rimbo och hämta en platta öl, och så tillbaka till Norrtälje, sluta upp med några vänner och dricka öl. Solen skiner, det är varmt och det blåser lite lätt. Kan det bli bättre? Packa ihop badkläderna kanske? Om jag har några... =/ Hehe. Måste nog köpa en ny bikiniöverdel. Har märkt att iomd att jag har gått ner i vikt, så har mina boobs tappat lite oxå. Men inte märkbart mycket för blotta ögat dock, och tur är väl det, palla gå runt och inte ha min fina hylla. *ego boost*

Nadine är i Grekland, har pratat lite med henne på sms och det sista jag hörde var att hon skulle dricka hb... Sjyssta grejer? Eller? Sitter just nu hemma  hos Mor och Far. Försöker få tag på miss L. Men hon behagar inte svara... =P

Igår när jag cyklade hem från Lommarvägen så såg jag någonting konstigt i en trappa, Jonas kom en sväng efter mig, han cyklade lite sakta, =P och jag frågar vad han anser om saken, och ja, det hela slutade med att vi cyklade fram till trappen för att väcka killen som typ hade ramlat/däckat ellerr vad han nu hade gjort. Så ja, dagens goda eller vaddå?

Fast lite läskigt var det, tur att han inte hade gjort illa sig.

C U Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback