Oj.

Är det redan Torsdag... hehe. Just nu sitter jag i Norrtälje, har fått min gudson att sova och så har vi ätit middag med de andra patrasken. =P Korvstroganoff med ris. Ska snart åka hem till Rimbo och lämna Ebba till Babydoll. Har varit hundvakt hela dagen eftersom hon har jobbat, och det har varit huur kul som helst. Ebba åkte buss med mig och Jonas in till Norrtälje, och var så duktig hela vägen in. sa inte ens halv sju till hunden som satt några säten framför, hon fullständigt sket i det. Just nu ligger hon här brevid och sover. Känns taskigt att väcka henne, men vad ska man göra?

Imorgon är det fredag, och jag måste försöka få tag på en tvätt tid omgående! Har snart inga kläder kvar att gå i...

Nej. Fortsätta kolla på filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback