Hej.

jag vet, jag måste skriva oftare i bloggen, men det har blivit lite dåligt med det på senare tid, har inte riktigt haft någon dator att sitta brevid eller någonting att skriva om när jag väl suttit.

Hur som haver, ska försöka ge en sjysst bild av vad jag planerar på att göra i helgen.

Torsdag.
(Eftersom vi är lediga på fredag så kan man lika gärna börja på Torsdag.)
Har pratat med Bönan om ev. filmkikande och öldrickande. Ta det lite lugnt och försöka plöja igenom de filmer som vi bestämt. =) Får se hur det blir med den bullen, men jag ser iallafall fram emot det.

Fredag.
Ledig dag, Sveriges nationaldag. Vet inte vad jag ska göra, men om det är fint väder, så bangar jag inte på att ligga nere i parken med ett par öl och bara chilla med vänner. Kanske dra på en engångsgrill när kvällningen kommer och käka lite vurre. Någon som är på?

Lördag.
Coustom Bike Show. Hem och förkröka hos Karin, dricka lite roliga drinkar och sen dra ut på stan och kolla in motorcyklar från en trevlig uteservering. Alla som vill får följa med så klart. Ju fler ju roligare tycker jag. Har även hört att det ska bli kalas bra väder, så jag kommer bara njuta av solen. Dagarna i ända. *glad glad*

Nej, måste fortsätta med mitt, kaffet är klart och jag är röksugen.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback