Vad har jag roat mig med.

Jag har försökt ladda upp bilderna från grillfesten ute i Riala på bilddagboken. Det gick som för fribergs gurkor när dom frös. Jag har även lagt intresse anmälan på tre stycken lägenheter, efter att ha suttit i telefon och disktuerat med Jonna om hur vi ska göra. Sweet. Alla tre ligger på Lommarvägen. Men jag menar, det är inte fy och skam, fem minuters promenad till jobbet, lovley... Får se hur det hela utvecklar sig. Jag har även lämnat in min älsklingsmobil på Expert för lagning och uppdatering och jag vet inte vad, expediten var så snäll och gav mig en super gammal lånetelefon, tills vidare, man kan inte ens sätta på högtalarfunktionen på den, så som resultat av en dags arbete så har jag fått sendrag i nacken av att hålla telefonen mot axeln. Jag är väldigt beroende av min mobil... Och min handsfree, jag höll på att dö när jag var inne på estet utan musik, eller ja, musik fanns det men inte av den sort som jag vill ha... Morr. Meen, jag överlever tror jag...

Jaha. Ikväll när jag kommer hem så ska jag försöka tvätta lite granna. och eftersom det är jag som bor närmast tvättstugan och jag inte störs av den, så tror jag inte att det kommer vara något problem...

Nu, en cigg!

Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback