En riktigt lugn helg. =)

Fick sluta när vi var klara i fredags och Tomas skjutsade mig och mina säckar (!!!) med pant till willys för regelrätt återvinning, det hela slutade på 222.50 :- En bra förtjänst tycker jag, efter bara 10 dagars samling. =) Jag styrde där efter min kosa till Lommarvägen och familjen Johansson. Käkade lite godis och kollade på tv, dock somnade familjen runt 23 och jag var inte ett dugg trött, så jag tok en kvällspromenad bort till Trexe och fick en öl. Hängde där en stund och sen så gick jag tillbaka till Lommarvägen och toksomnade... =)

Lördag, vaknar av att liten plutt sitter inne i köket och sjunger, går upp och gör kaffe och sätter mig med familjens lina och laddar ned musik. Massvis av musik. Julmusik, mysmusik, grillparty musik, ja you name it. Kul hade jag iallafall. går en sväng till öb och coop för att inhandla ingredienser till lussebaket, även en chokladkalender och ingridienser till äggcurry inhandlas. Kommer hem och börjar med maten på en gång, det blev toklyckat och alla åt och var glada. Efter det så hamnade vi lite i matkoma, men Dennis sprang iväg för att leta trummis tillsammans med Tomas så jag och Lynn agerar sociala eliten och sitter vid varsin dator vid köksbordet. Varsin dator och en termos kaffe. Riktig lördag med andra ord. Och här sitter vi, i flera timmar... =) Sen så bakas det lussebullar och gräddas och ungar somnar och vi sitter där vi sitter. =) Sen kommer Dennis hem, lite smårunt under fötterna, och sen så packar dem in sig i sovrummet och tackar för sig, och jag lägger mig på soffan och somnar jag med. Sov ända fram till kl 10 idag då återigen pluttas sjunger i köket...

Så nu sitter jag här, med min dator och min kaffekopp... Funderar på att komma på någonting att tanka hem när jag endå är här, men  jag har ingen aning om vad jag är sugen på... Får se om jag kommer på någonting senare. Inte för att jag tror det, men man kan ju alltid hoppas... =P

På återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback