Förflyttad...

Min chef har möjligheten att flytta runt på oss anställda. Och det är precis vad hon ska göra med mig. Start på måndag.  Jag "tappar" två korridorer på Roden = tre timmar, och ska istället spendera dessa tre timmar på statsbiblioteket... Ja, vi får la se vad som händer och hur det går. Kan bli lite roligt. Dock har jag ju varit på Roden i snart tre år tror jag det är... Började innan Gambia resan 06... Så snart tre år. Fast det blev ju inte fast förren på senare tid.. =P

Oj, vad intressant, bara snackar om jobb jobb jobb...

Annars då? Jo, har sovit super bra, var ute med Tiger en sista gång runt två, bara för att. Och han var hur trött som helst, så han bara segade runt huset och kissade lite frånvarande, sen så kom vi in igen och han toksomnade. Hela natten sov han i fotändan på min säng, jag fick knappt plats.. =P Snarkar gör han oxå... =P

Nej, frukost!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback