Fredag i Rimbo.

Jag kom hem till Rimbo lagom tills kl 22. Går av bussen och ser till min förvåning att hela Rimbo lever. Det har öppnats en ny krog som heter 100% Kök och bar och det vimlade av folk. Kul att se att Rimbo kan leva. Även på vintern. Men, jag styrde kosan hemåt, för jag skulle få herrbesök, och personen i fråga ligger nu och möglar i mitt badkar. misstänker att han har somnat, dock är jag väldigt kissnödig... =/ Kan ju inte bara knalla in där och se naket... Eller kan jag... *mwohahahaha* Hur som haver, sitter och surfar runt och käkar choklad, funderar på om jag ska knäppa en bärka och markera att det är fredag. Dock orkar jag inte knalla till kylskåpet, sitter så jävla bra här i soffan ska ni veta...

Nej. Jag har ingenting att skriva om just nu...

Puss!

Kommentarer
Postat av: Felitchia

Nu blir jag nyfiken här ju! Vem hade du som herrsällskap? Sushi på fredag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback