Gäsp...

Jag hade hoppats på en lugn vecka på jobbet... Dock verkar det inte bli så... Har redan idag fått ta en korridor extra, och det lär ju bli samma sak imorgon... var så säker på det... Plus att dem hade "kvartsamtal" i min extra korridor. Så det var massvis med folk som kom och gick hela tiden och sabbade mina "rutiner"... Men men, sånt är livet antar jag? Träffade Jonna en snabbis oxå och hon ska tydligen komma ner till mig i morgon bitti och lämna Tiger... Klockan åtta på morgonen... Som om jag kommer orka det? Not!! Men men. Vad gör man inte, hoppas han inte skäller lika mycket som han gjorde imorse dock... Hördes ända ned till mig...

jag måste fixa matlåda...

Bjuder på en bild från i lördags. Var på teatern.



Jag såg ju riktigt road ut måste jag säga... =P
Foto av John.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback