Godmorgon.

Nu är Tiger här. Och jag är vaken och uppe. Dock inte pigg. Tiger står och lutar hakan mot kanten på min fotände... Och typ titta på mig och gnyr lite gulligt... Dock tänker jag ignorera honom tills det att han ger upp. Han gör en så stor sak av att Jonna har gått och praktiserat... Hon kommer ju hem snart. Jag ska kissa honom vid halv tolv, sen så "klarar" han sig till klockan tre... Undrar om detta är vad som kommer hända varje morgon tills det att Jonnas praktik är över... =/ Inte. Kan ju alltid gå upp och kissa av honom, men han behöver ju inte komma ned hit varje dag. Han måste ju lära sig... =)

Funderar på att vara super duktig och äta frukost. Dock vet jag inte vad jag ska äta riktigt...

Drömde världens sjukaste dröm... Det var phett obehagligt... Jag listar upp det jag drömt:

  • Om att åka hiss "okontrollerat" Typ, hann aldrig gå ur hissen innan dörren stänges och den åkte tokfort upp och så frittfall ned... Och det kändes så verkligt i magen. Det ilade lixom. usch...!
  • Att jag skulle få med mig kombimaskinen från jobbet till någon annanstans. Försökte iallafall att åka rulltrappa med den, men det gick verkligen inte alls bra. Detta säkert beroende på att chefen tyckte (Skojade) om att jag skulle dra med mig kombimaskinen ner från Roden till Biblioteket, eftersom jag endå ska till station.
  • Sen hann jag drömma att jag storhandlat, men glömt brödet. Och då snodde Catz det. För hon tyckte oxå om limpa med morot i. Minns inte riktigt hur det gick till sen, men jag vet att jag fick tillbaka mitt bröd och att det var Triss som kom bärandes på det...

Så jag säger ju det. En helt sjuk dröm... Sorry Catz för att du fick agera brödknyckare... Man kan inte hjälpa vad man drömmer... =P





Kommentarer
Postat av: Felitchia

hahah, katrin den eviga brödknyckaren!

Postat av: Kat

Ska jag va den dumma i drömmen för va va va? :P

2008-11-13 @ 19:32:41
URL: http://weibchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback