hm....


Jag mår illa...Vet inte om det beror på att jag är trött, eller om det beror på att jag är hungrig. Dock tänker jag ta reda på det genom att gå att lägga mig och hoppas på att somna. Och om jag inte känner mig trött efter en halvtimme, så ska jag gå upp och aktivera mig med någoning. För det sägs att om man inte somnar efter ca en halvtimme, så är det någonting som påverkar sömnen. Dock tror ajg som så att det som påverkar sömnen är att man med stor säkerhet kommer hålla koll på klockan för att veta om man varit vaken i en halvtimme eller om man somnar halvvägs. Så jag har bestämt att jag inte kommer kolla på klockan, för då kommer jag aldrig somna...

Och ja, om det inte funderar, om jag fortfarande är vaken efter vad jag tror är en halvtimme, så kommer jag nog dricka en kopp te och sen bädda ner mig igen.. Ja, låter som en otroligt bra ide...

Jag måste diska oxå, men det är ett projekt som jag skjuter upp till morgondagen...!

Puss och godnatt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback