I survived...

Yttligare en dag i helvetet... Jag är helst slut, men endå för mycket uppe i varv för att gå och lägga mig. Måste styra matlåda till morgondagen, eftersom jag kommer sova tills det att bussen går känns det som just nu. Tiger kommer inte komma ned imorgon, utan jag kan med gott samvete ta sovmorgon. ^^ Känner att jag förtjänar det. Inte nog med att jag tog en hel korridor extra idag, ensam. ((Ställde upp stolar till förbannelse eftersom jag är så trött på att inte kunna röja ordentligt!!)) nej, jag L-Y-C-K-A-D-E-S klaffa chefen, när hon kom in till jobbet vid 21 för att röja de två korridorer där vi inte hade något folk... Och så klart, så frågar hon om jag hade någonting kvar, och jag är ju som jag är och svarar ja, jag blev pracis klar, vilket resulterade i att jag fick springa de där två extra korridorerna med henne... Dock fick jag veta att hon kommer ge mig två övertidstimmar vilket jag oxå förtjänar, så jag känner mig endå rätt nöjd med dagen... =)

Funderar på att lägga mig i ett bad, men risken finns att jag somnar, och då missar jag ju NCIS. Och det går verkligen itne för sig, eftersom det är den enda serien som jag kan följa på vardagar, med tanke på att jag kommer hem så sent, det och NUMBERS. Love it...

Nej. På återseende!



Kommentarer
Postat av: Trissan - väntar första barnet

Tycker två övertidstimmar är lite snålt jag. :P

Postat av: Trissan - väntar första barnet

Den här kakan borde du baka!!!!! :D http://attbakacupcakes.blogspot.com/2008/11/hypnocake.html

2008-11-21 @ 17:24:32
URL: http://smokingcankill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback