Överaktiv.

Eller inte. Sömnlös är ett annat ord. Är hur trött som helst men kan endå inte sova. Det som skulle vara så härligt. Ska upp tidigt imorgon, eller ja, runt 09 för att hinna med blodbussen innan jobbet. Tänkte trilla dit vid 11.00 så jag har god tid på mig... Fick blodtrycksfall för ett par gånger sen, så man är liite små nojig nu. Men skam den som ger sig... Undrar vad jag ska välja för någonting denna gång... Sist tror jag att jag tog ett paraply... Eller nej. Det gjorde jag inte, för sist jag lämnade så kunde jag inte välja, så det slutade med att jag gav bort 30 kr till barncancerfonden. Sure, borde göra det varje gång, men inbland har det tilexempel regnat när jag varit där, och då kände jag att jag var i stort behov av ett paraply. Synd bara att det är lila... Eller ja, ljuslila...

Vi får helt enkelt se vad som bjuds... Dock har jag ingen "inbjudan" eller heter det kallelse? varför jag inte fått någon vet jag inte, men ja... Kommer gå dit iaf. Dem får la slänga ut mig om dem inte vill ha mitt blod... ^^

Funderar på att tvinga mig själv att sova, bädda ner mig i sängen och kolla på en film, dock har jag lämnat tillbaka boxen nu, den var inte så värst rolig, har sett de flesta avsnitten... Men liiite kul var det iaf. Tidsfördriv. =)

Hörs senare kanske? Vem vet?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback