Överaktiv.

Jag har varit väldigt överaktiv så här på kvällskvisten. Hade planerat på att lägga mig i ett bad när jag kom hem från jobbet, tillsammans med en kall öl, men icke, så blev inte fallet. Hade turen att få låna pengar av papps (tuuuusen tack) till att hämta ut mitt mobila bredband liite tidigare än beräknat, vilket resulterat i överaktivitet här på internet. Har surfat runt bland bloggar och bilddagböcker hela kvällen, underbart. Bara fördrivit massvis med tid, kikade på klockan nyss och insåg till min fasa att jag spenderat tre timmar på nästan igenting egentligen, okej, jag gjorde lunchlåda, men det var nog allt... Vettigt...

Hur som haver, kommer nog bli lite mer aktiv här på bloggen oxå, och det är ju alltid skoj. Alltid roar man någon om jag säger så. Om inte mig själv så kanske någon annan stackare i kalla sverige... På tal om kalla sverige, tror fan att det är kallare i min lägenhet än vad det är utomhus, iallfall känns det som det. Och inte fungerar elementen heller, dem finns bara där som dekoration tror jag...

Ska sova nu.. Klockan är på tok för mycket för en sån trött flicka som jag...

På återseende gott folk!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Felitchia

wiho! Äntligen mer Anna bloggande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback