Seriöst?

Inatt (Tror jag att det var) Vaknade jag av att det kröp en spindel på väggen.. (Jag vet det låter konstigt.) Men jag vaknade till och det första jag såg var en spindel som travade längst min vägg där jag har min ljus-slinga som jag aldrig släcker. Jag låg även med ansiketet mot denna slinga så det blev rätt i ögonfallande att kika på någonting svart som rörde sig på min gröna vägg. Det tog en stund innan jag kom på vad jag skulle göra... För jag ville egentligen inte döda den, men eftersom den kröp nedåt väggen, mot min säng, så hade jag inget val. Greppade första bästa bok, satte mig upp och drämde den i väggen. Jag tror att spindeln dog. Det blev iaf en fläck kvar efter den. =O Meen, boken fick följa med ner på golvet, det är ett liiitet liitet glapp mellan min säng och väggen, inte stort alls, men dit ner rasade ändå boken tillsammans med spindel och hela härligheten. Sen somnade jag om... Dock för att vakna några minuter (tror jag det var) Senare av att det lät som om någon skrek i trapphuset. Kuul. Ekade som tusan. Tror att det var några barn som skulle packa sig iväg till dagis eller så. Har ett par ungar som bor i C porten.. Dock varade inte detta oljud så värst  länge så jag kunde somna om... =P Sen vaknade jag för en stund sen. Känner mig fortfarande hur trött som helst, och är toktäpp i näsan, så jag antar att jag inte sovit så bra som jag skulle velat... =/  Men det är bara att bita i det sura äpplet och göra sig iordning för jobbet. Kommer säkert vara tvungen att jobba heldag idag oxå. Även fast det är fredag. Vet inte alls vad denna dag bär med sig, eller ska man säga denna kväll. Karin fyller 25 och ska ha kalas/inflytttningsfest imorgon. Imorgon fyller även Nadine 20, men henne har jag inte hört av sen förra lördagen, så jag vet inte alls vad som gäller för den damen. Skulle vara trevligt att få tag på henne och kolla läget, höra efter hur lördagens planer ser ut. Men jag antar att hon ringer när hon har tid med det. Vet inte alls om hon är hemma i Roslagen eller om hon är i Skövde. Det visar sig helt enkelt... =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback