Torsdag.

Goooooood Morgon!

Här sitter jag, trött som tusan, eftersom jag var uppe sent igår, kunde inte sova när jag väl hade bäddat ner mig, för det var så fucking kallt i min lägenhet. Det knasiga är nu, att det inte alls är lika kallt nu på morgonen. Beror det på att jag har sovit varmt hela natten och har en varm kropps temperatur, eller vad beror det på? Jag har då ingen aning, hoppas på att det är lika varmt ikväll när jag kommer hem som det är nu... ^^ Måste snart göra mig klar och springa till bussen. Jag ska försöka komma ihåg att packa med mig matlådor, snabbkaffe och framförallt mig själv. Tur att det är torsdag idag och att eleverna slutar tidigt, skulle inte palla med dem idag. =P

Ikväll skall jag även försöka mig på att baka en sockerkaka till morgon dagen då Karin fyller 25. Alltid trevligt att ha någonting att fika med på jobbet. Hon ska öppna sin present som jag och Tomas  har fixat. ;)

På lördag fyller ju N år, har försökt få tag på henne sen i LÖRDAGS, utan vidare framgång, jag har inte den blekaste om vart hon är, hon svarar inte, och hon ringer inte tillbaka. Inte ens ett sms.. Så hur hennes 20års dag skall firas, skulle vara trevligt att få reda på. För jag skulle vilja vara med! ^^

Nu ska jag gå!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback