Utmaningen...

Jag har blivit utmanad av Catz...

Regler: Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna till den som utmanat dig. Berätta 7 saker om dig själv, alldagliga och knäppa. Utmana 5 st i slutet genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att dem har blivit utmanade!

1. Jag har en gång i tiden varit en seriös Allsång på Skansen deltagare. Satt med i publiken och sjöng och skrattade. Flera program och sommrar i rad!

2. Jag jobbar som städare men endå så ser min lägenhet ut som skit. Men det är som dem säger, man ska inte ta med sig jobbet hem... =P

3. Jag har sedan ett par år sen dragits med en förbannad hosta. Som kommer tillbaka så fort det blir kallt... Skulle det kunna vara luftstrupskatarr eller någonting liknande? Karin tror att jag har hiv..

4.  Jag har som kvällsrutin att möta min granne som bor 6 trappor upp för att oftast dricka varm oboy med spraygrädde, röka lite granna och kolla på scrubs.  Efter det går jag hem.

5. Jag är faktiskt rätt nöjd med mitt liv som det är... =P

6.  Jag har två stycken gudbarn. En dotter på snart 7 år och en son på 1 år fyllda.

7.  Jag är en väldigt morgontrött människa och går ogärna upp när klockan ringer...

Jag utmanar i min tur:

Trissan
Isabel

Och sen ingen mer, för jag känner ingen annan som har blogg. För Catz
har redan plockat dem... =P

Kommentarer
Postat av: Kat

Nixpix :P Inget av dessa inlägg nedan fanns då, lovar verkligen och svär! Nog kan jag vara snurrig men inte SÅÅ :P

Postat av: Kat

Föresten, du kan väl skriva alla jag skrivit också :P Trissan har isf redan blivit tjingat av Annie ;)

Gäller att vara snabb! Och du, i e.m. kommer jag fan förbi!!!!

2008-11-07 @ 07:43:51
URL: http://weibchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback