Frånvaroprocent 10000...

Skepp och hoj.

Oj, det var ett bra tag man var inne här, kan ju bero på att jag inte har något internet hemma, än, jag vet, dålig på att styra saker, men vet inte riktigt om jag orkar gynna personen som flyttar in efter mig med dosan... För tillfället finns det inga "hål i väggen" för internet för mig del, så jag mäste installera det, och det kostar lite mer än vad jag har råd med, så jag sitter och funderar på om jag ska ta och införskaffa mig mobilt bredband istället, men då är det ju så mycket att välja mellan, vet inte riktigt vadjag ska ha, plus att jag tror eller ja, misstänker att jag måste uppdatera mitt operativsystem, ska låna Jonnas mobila och testa om det går att installera det på min lilla fula, och går inte det, nej då måste jag pallra mig till en Apple store, och det finns bara i stockholm, eller så kan jag ju köpa operativ uppdatering på deras hemsida, dock vet jag ionte vilket jag ska ha eller hur man gör heller för den delen, är inte så jätte insatt i det. Så ja, det kommer med stor säkerhet dröja ett tag till innan jag har "eget" internet. Men håll ut mina vänner...

PLÖTSLIGT HÄNDER DET!!!

Annars har det inte hänt så där supermycket. Jobbat och slitit hela förra veckan. Var trött som tusan i fredags och åkte hem efter jobbet. Chillade med Jonna och Lord Tiger, vilket var väldigt nice, kollade på film och hjälpe Jonna med ett av hennes skolarbete. Hon pratade och jag skrev, precis som vi gjorde förr i tiden. =) Sen somnade jag rätt tidigt och sov tills jag vaknade på lördagen. Nästan. På lördagseftermiddagen så styrde jag min kosa in till Norrtälje, det blev lite festligheter som jag var med på. Slutade kvällen på Mobergs vilket var rätt kasst, Peter Sipen (Osäker stavning) spelade men det var inte speciellt bra. Ful som stryk var han oxå. Han är snyggare på tv. Satt i viprummet lite titt som tätt där det bjöds på redbull+vodka drinkar. Och så sprang jag runt på dansgolvet tillsammans med massa trevligt folk. Försökte hitta min brors sambo oxå (Nenne) men hon är så liten så jag såg henne inte någonstans. Lite tråkigt men vad göra... På söndagen så åkte jag samma buss som Jonna hem, kom hem och tappade upp ett bad, men hann bara kliva i då jag blev störd av ringklockan. Farsan behövde låna toaletten och sen skulle dem springa upp till morfar och hjälpa honom packa ihop grejer inför flytten. Jag gick upp för att hjälpa till, men somnade i soffan framför Desperate reprisen. Så spännande var det avsnittet... Not. Knallade hem efter det och hämtade upp chipsen och gick upp till Jonna, hon skulle bjuda på pannkakor. Dock hann jag rinte riktigt med att ta några för tiger hann före och knyckte dem... Jag vart lite besviken men Jonna styrde köttbullar och mackaroner till mig istället. Vi avslutade kvällen med en timmes promenad med Tiger gick på vägar i Rimbo som jag inte gått på tidigare, jag kände mig lite trött till en början men sen så gick det bra, blev ganska hurtig tillslut, dock var det kallt. Hade det varit lite varmare i luften och inte regnat så hade jag kunnat vara ute i minst en timme till...

Vilket givande inlägg va?





Kommentarer
Postat av: Felitchia

givande och långt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback