Jag måste bara berätta!

Hallå alla nattugglor! Jag måste bara berätta, jag och Jonna fick äntligen ett ryck och testade att "installera" hennes mobila brevband från tele2 på min dator. Som de flesta vet så har jag ju en iBook G4. (Superfin btw) och enligt folket på Expert så har det inte fungerat att ha mobilt bredband på min dator, för att jag har "ett för gammalt operativsystem..." Och såklart så var jag lite deppig över det, eftersom jag gärna vill ha mobilt, jag vill som jag sagt tidigare inte betala massvis med onödiga pengar på att installera en dosa i väggen i min lägenhet och på så sätt gynna den som flyttar in efter mig... Jag tjänar inte på det i längden... Hur som haver, jag känner att jag kommer ifrån ämnet lite granna, sitter iallfall med min lilla vita nu, med Jonnas mobila bredband... Expert folket snackar skit, jag behöver inte alls uppdatera mitt operativsystem... Det fungerar hur bra som helst, det går relativt fort och jag är nöjd, super nöjd och det är det som är huvudsaken... Nu återstår det bara att ringa till tele2 imorgon och se om de har något speciellt erbjudande till lilla mig... =)

Skulle bara säga det... Så snart mina vänner, kommer jag ha internet igen, och då kan ni lita på att det kommer bli ordning på bilddagboken igen...!

Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Erica

Allt gick skitbra! :D Han inte ens få någon bedövning :P haha! TACK SÅ MYCKET! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback