Peace, Love and harmony!

Nej mina vänner, det här håller inte. Jag tror att jag måste sova nu... Dessvärre är jag inte trött. Överhuvudtaget. Trodde att jag skulle bli liite trött iaf efter dagens bravader och ett riktigt varmt bad, men ack så fel jag hade... Får väl gå och lägga mig iallafall, för annars kommer jag garanterat att försova mig imorgon, det blir till att lägga mobilen + väckarklockan en bra bit från sängen så jag måste gå upp för att stänga av, annars kommer jag snooza fram till lunch, jag lovar, jag känner mig själv...

Så jag säger tack för idag, god natt och sov gott. Vi ses imorgon igen, kanske drar iväg ett inlägg tiidigt imorgon. Men räkna inte med det... =P 



När jag såg dig i fredags så stod jag still och låtsades att jag var ett träd...
Tyvärr lyckades jag inte vidare bra... =/



Älskar denna bild... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback