Svårt...

Svårt att sova. Kan inte varva ner, är inte van vid att inte vara hemma... Är ovan med att sova här. Det är inte min säng, dock luktar sängkläderna likadant för jag och min mamma använder samma tvättmedel. Men endå, jag vill ju gärna sova, men kan verkligen inte somna. Och så ska jag gå upp kl 07.30 imorgon. Kommer garanterat att somna på bussen, men det är ok, det får jag göra. Ska åka hela vägen till Sankt Eriks imorgon... Får se hur lång tid det tar, vill inte komma tillbaka till jobbet för sent, för det blir så stressigt då... =/ Men men, its a family thing så att säga. Klart man ställer upp för laget lixom...

Har roat mig med att ladda upp bilder på facebook. Bilder från i lördags och försök till att ladda upp bilder från när jag var mini... Går väl inte så jätte bra men vad göra... Eftersom jag endå inte kan sova så har jag all tid i världen med att försöka. Gång efter gång efter gång....

Har ingenting att komma med, jag lägger ned bloggen för denna gång, vi hörs vid annat tillfälle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback