Ännu en dag till ända.

Så har tisdagen flugit sin kos. vad har jag egentligen lyckats med? Jag har typ diskat hemma, har hjälpt Jonna med hennes skolarbete, Jobbat och slitit, fixat mp3spelare på min blogg *stolt* och skrivit en hel del inlägg. Nu sitter jag och väntar på att tvätten ska bli klar, sen så ska jag knalla mot bussen. Ska förbi Nadine tror jag och ta en cigg. För det är en hel halvtimme mellan det att bussen går och det att jag slutar... Orkar inte sitta på station i kalla natten och bara vänta. Tiden går såå otroligt sakta då så jag vet inte vart jag ska ta vägen... Ska la lyckas med konststycket att byta om snart oxå. Har fortfarande arbetskläder på mig jue...

Nej vad fan, jag ger upp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback