Händelsefull helg...

Söndag. Vi sitter och väntar på Nadines farfar som ska komma och hämta oss, han ska iväg på en fisketur tror jag det var, och Nadine ska ha bilen, tror att hon ska hämta honom sen oxå. Minns inte riktigt. Dock ska vi svänga förbi mcDonalds. Phett sugen på en tasty tror jag. Minns inte vilken jag brukar välja, men brukar oftast bli nöjd i slutänden iallafall. Det var mycket minns inte i detta inlägg redan. Dock minns jag faktiskt det som hänt i helgen. Och jag tror att gårdagen var roligast. =P Benny Boy fyllde 26 och det firades med pompa och ståt. Började runt 13 med att äta smörgåstårta som Catz gjort, och den var huuur god som helst. Blev proppmätt nästan på en gång, men ville endå ha påbackning. =) Sen började folk ramla in allt eftersom och festligheterna drog igång på allvar. Slutade kvällen på teatern i goda vänners lag, alla följde inte med, tyvärr, men ja. Det var rätt nice iallafall... ;)

Nu ska vi åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback