Jag har fått list-ryck... =P


Framtid
Vill du ha barn?
Inte just nu...
Vilket är ditt livsmål? Att leva livet. satsa på det jag vill göra.
Drömjobbet: Volontärarbete ligger mig varmt om hjärtat.

Favoritfärg? Grönt framför allt.
Sämsta färg då? Vit...
Favoritkaraktär i bok? Skräck romaner.
Favoritpizza?
Oxfile...
Favoritfilm? Skräck!
Favoritbok? Allt av John Adjive Lindqvist.
Vad gjorde du igårkväll? Hängde med Jonna och Sir Tiger.
När blev du fotograferad senast? Igår.
Vilken låt lyssnade du senast på? Rob Zombie - Dragula.
Hur många speglar finns i det rum du är i nu? Nä. Men micron är speglig...
Var är du nuJobbet.
Har du bråkat med någon idag? Jo. Som alla andra dagar känns det som.
Saknar du någon nu? Vet inte riktigt.
När var du i en affär senast? I förrgår...
Mötte du någon du kände då? Idag.
Tycker du om dina grannar? Jodå, det är ingenting fel på dem.
Hur många datorer finns i ditt hus? En, min egna. =P
När fick du senast en present? Ja det var ett tag sen...
Hur många syskon har du? 3 bröder.
Ä dina föräldrar gifta? Jo men visst.
Vad får dej att bli glad? Musik, vänner, mina gudbarn.
Vad får dej att bli ledsen? Svek, lögner, falskhet
Går du ensam till skolan? Nä, gjorde sällskap med en klasskamrat.
Har du blivit hotad via telefon? Ja, tror att det var av ren feghet...
Vad har du för planer för helgen? Det är snack om kräftskiva hos Robb, känner mig dock krasslig....
Hur många lampor har du i ditt rum? Två...
Längtar du till din nästa födelsedag? Nja, min ålder är ingenting att fira... =P
många gånger har du flyttat?
5 gånger än så länge... =P


Vänner
Vem har du känt längst? Jag måste säga Maria Sundin, och efter det Nadine tror jag.
Har någon fått dig att skratta omkull? Skratta omkull?
Vem står dig närmast? Lynn, BabyD och Nadine.
Vem är yngst av dina vänner? Nadine tror jag...
Kan du prata om allt med någon? Ja. Det har jag. Tack och lov.
Har du lätt att få nya vänner? Nja, jag är rätt lätt...
Har en vän svikit dig? Eh, ja...

Tidsfördriv....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback