Jag har fått list-ryck... =P

En liten lista så ni kan få reda på lite..

DU:
Namn: Anna
Ögonfärg: Blåa.
Hårfärg: Varierande, just nu svart. 
Längd : 164 cm kort. Och stolt endå! =P
Höger/Vänsterhänt: Höger.
Stjärntecken: Vädur.
Sko storlek: 36/37/38 beroende på modell.
Är dina föräldrar skilda: Nopps.
Skor idag: Svarta roots.
Min svaghet: Känslig.
Mina rädslor: Förlora någon nära... Skadas allvarligt...
Mest använda fras på msn: Tja, vagöru?!
Det första du tänker på när du vaknar: Orkar inte!!! Suck.
Dina bästa kännetecken: Glad och sprallig.
När går du och lägger dig: Så sent som möjligt...
Mest saknade minne: När allt var lätt och bekymmerfritt.

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Jo, det händer.
Gnälla: Gnällspik nr 1.
Sova: Ofta och länge... Löööv it...
Ta mediciner du inte borde ta: Nopps. Käkar knappt alvedon.
Vilja dö: Inte direkt.
Drömma mardrömmar: Har väl hänt, men kommer sällan ihåg.
Drömma sexdrömmar: Har säkert hänt... =P
Klä dig i svart: Svart är en väldigt bra färg.
Gå till kyrkan: Bara när det är dop, begravning eller bröllop.
Gå i skolan: Jobbar på en gymnasieskola, så visst, här springer jag omkring.
Hata folk: Vissa hatar man, vissa avskyr man, beror på situation.

VEM:
Saknar du mest: Den jag brukade vara.
Vill du döda: Inte döda, men ibland skada...
Rörde dig sist: En av mina kollegor här på jobbet.
Vill du slå: Brukar sällan slåss.
Vill du kittla:Karin!
Kramade du sist: Trissan.
Vill du prata med: Mamma.
Skrek du på sist: Jonas.
Vill du vara som: Mig själv.
Sårade dig djupast: Personen vet vem han är...
Gjorde dig riktigt glad senast: Sir Tiger.
Fick du sms från senast:  Brorsan. Han är i Turkiet. =)

HAR DU:
För många vänner: Tycker jag har alldeles lagom med vänner.
Flickvän/Pojkvän: ....
Förföljelsemani: Kan hända...
Tvångstankar: Nja. Inte direkt... Tror jag...
Någon annan psykisk sjukdom: Nja....
Någon fysisk sjukdom: Näää.
Någon skada: Ja, en läkande earl... =P
Färgat håret: Färgar alltid håret...
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Jodå, har 4 st för tillfället. Men fler är påväg, väntar bara på smycken... =P
Egen dator: iBook G4. (Bärbar...)
Egen tv: Japps, fick en av Benny. *löööv*
Bra självförtroende: Självklart.
Tagit nakenbilder: Beror på hur man ser på det...
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej.
Varit kär: Japps. Ett fåtal gånger.
Stulit någonting: Jo, det har jag.
Lämnat landet: Har varit utomlands ett par gånger ja.
Rymt hemifrån: Ja, när jag var yngre.
Gjort något olagligt: Det har jag garanterat. =P

HUR:
Svarar du i telefonen: mmmn allå...
Fördriver du tiden: Är en arbetsnarkoman som försöker klämma in det sociala livet lite här och där.
Mycket pengar har du: Just nu äger jag ca 9 kr... Lön snart. ;)
Tjänar du pengar: Jo, det gör jag.
Ofta bäddar du sängen: När jag känner för det.
Ofta diskar du: Var annan dag kanske. Beror på vad jag har gjort med sakerna...
Ofta städar du: 8 Timmar om dagen. Jobbar nämligen som lokalvårdare...
Många stör du dig på: Det finns ett par stycken ja...
Ofta träffar du din familj: Rätt sällan tyvärr... Men vi hörs ofta på telefon... Blir så när man inte bor hemma...

TROR DU:
Att du kommer bli något: Kommer bli? Jag är redan.
På rymdvarelser: Klart. The Truth is out there.
Att folk tycker om dig: Ja någon finns det väl alltid.
Att fiskar kan tänka: Självklart, har ni inte sett Hitta Nemo?
Att du kommer leva länge: Time will tell.

VÄLJ:

Katt eller hund: Hund
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Tropisk värme is the shit.
Vatten eller land: Land.
Telefon eller internet: Telefon, annars kan jag ju inte prata viktigheter, vet ju aldrig om det är "rätt" person...
Musik eller tystnad: Musik.
Bok eller film: Beror på humör...
Leva eller dö: Leva tills jag dör.

 

Ah, det var ju roligt... =P Kommer snart mer listor... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback