Jaha.

Bra jobbat Anisch. Jag lyckades med konst stycket att slänga bort min pant. Fick ihop en bra samling idag, packade ner dem i en vit soppåse och lade den på vagnen... Meen, av någon anledning så råkade den ramla ned i den stora säcken, som jag sen knöt ihop och körde iväg till kontainern... Där försvann min pant. Tur att jag får lön på Måndag. Har cigg så jag klarar mig. =)

Har även tagit mig friheten att shoppa på hm, lyckades få ett mail om 50% rabatt, som jag givetvis lade på min väst som jag skickat efter, den skulle kosta 298:- men jag får den nu för 149:- tror jag det var. *glad glad glad*

Lägger upp bilder på det jag införskaffat. =)







jag vet, det är samma modell på tröjorna, men vad gör det. Basplagg är alltid bra att ha, och jag känner att jag har tröttnat lite på luvtröjor. Har så många sådanna, ska ta mig i kragen och rensa ur... =P

Nu, cigg och kaffe.


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Skiit snygga tröjor. Det är alltid bra med basplagg. Man kan göra så mycket med dem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback