Lördag.

Idag är det lördag och det nalkas kräftskiva hemma hos Rob. Minns förra året, och det var huuur kuuul som helst! Haha, tänker inte gå in på detaljer, men det var blod, svett och tårar. Ligga och försöka sova i en bil och frös järnet tills det att någon kom med en filt, gick upp i ottan och tog en cigg och lyckades matcha något pars morgonrutiner. Högt och våldsamt sex. Jag rökte väldigt väldigt fort och hoppade in i bilen igen. Vaknade igen av att Jonathan med flera knackade på rutan och skricker fäääääst... Ja det var roligt iallafall. Och idag har jag ju med mig min kamera oxå, så jag kanske lyckas få till lite roliga bilder, hade ingen kamera sist men wtf.

Fundera på hur vi ska göra. Vi måste ju ner till bolaget, eftersom jag inte hann igår och ja, det kommer bli stressigt idag om vi ska hinna med halv tolv bussen eller vad det nu var. Får höra av oss till folket och fråga hur landet ligger. Vill ju inte komma dit för tidigt heller... För det gjorde vi förra året, och då kom vi tidigare än vad de som höll i kalaset gjorde... Kanske inte så lyckat... Tycker att det är bättre att komma dig antingen samtidigt som de flesta andra, eller en kort stund efter det...

Hur som haver, ska fortsätta med mitt kaffe nu och med mina ägg som Felicia kokat åt mig. Gottis.

Hörs vid senare tillfälle...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback