Slut för idag...

Tack för idag. Nu är klockan 22 och här är ekot... Neeej, inte riktigt då va? Jag sitter och väntar på att gå till bussen. Det är phett tråkigt att stå och vänta på station, fullständigt onödigt. Nej, istället så väntar jag här, i värmen. Ska fixa med skorna ikväll, flytta över till sopsäck, så blir det nog lättare att transportera? Om handel har några invändningar så får dom fixa lådor senare själva. Jag tar det i en sopsäck. Karin kommer och hämtar mig imorgon i Rimbo för hon ska ändå göra lite andra ärenden där, bland annat lämna över hennes gamla köksmöbler till mig, ett barbord och fyra stolar... * glad glad glad * Så nu kan jag även ha seriös middagsbjudning om det skulle vara så, tänka sig... Jag börjar styra upp min lägenhet, sakta men säkert, vet inte riktigt vart den blåa byrån ska ta vägen... Funderar på att snacka med Isabel om dom kanske vill ha den? Måla om den och sätta upp i Caspers rum? Eller så kanske Triss vill ha den? Får se vem som nappar först på detta inlägg... ;)

Nej, kanske ska fixa med tvätten?

Puss och godnatt. Tror inte att jag bloggar mer ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback