Success comes trough hard work.

Jag har precis upptäckt, att jag har satt mig i en situation som jag inte alls har velat hamna i. Jag går runt och är ständigt fundersam, analyserar minsta lilla, in i minsta detalj. Försöker få till det, men vill endå inte tränga mig på. Shit. Why oh why. Inte nu...

Har försökt komma på någonting som kan göra mig lite glad i min tisdags misärr. Och ja, kom på att shopping är ju aldrig fel... =P Har dock inte köpt någonting, utan bara bestämt mig för vad jag ska köpa när jag får tillräckligt med cash. Sidan som gäller är ju så klart
SaturnReturn vad annars... Ni känner ju mig... Här följer det bilder... På vad jag vill ha!



Ett snyggt backdrop är ju aldrig fel.. ;)
Frågan är om man orkar släpa med och
hänga upp när man är på hugget lixom...


Ascoola linser. Finns i samma färger
fast tvärt om. Fast jag kör nog på dessa.


Och självklart. The byxor. Fast jag vet
inte riktigt om jag ska ha denna gröna
färg, dem finns i ljusare grön, eller gul
som folk säger oxå. Som jag har på mina
andra braxer. Men dem är så gamla,
måste uppdatera mig. Och om folk
har sett vad modellen på kjolarna
är som säljs, så förstår ni mig...
jag går inte i kjol. Not my cup of tea...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback