Tisdag.

Vaknade i morse och knallade över till Vallby Hage för en frukostdejt med Triss och Ebba. Mys. Oboy och rostmackor med ost och tomat på. Nu är jag lugnt redo för ett kvällspass på jobbet. *LOL*

Känner en viss irritation, en viss aggression. Detaljer finns ju för dom som velat höra av sig till mig och verkligen fråga hur landet ligger till med allt. De som bara lyssnar lite halvt, tar det med en klackspark och avbryter mig för att jag ska lyssna på era problem istället, no way. För en gångs skull är det min tur att få prata av mig, få reflektera över vissa saker, med de som är mina vänner. Det känns bra nu. Jag har fått tips och råd. Peppande sms och bara enkla frågor. Känner att jag inte orkar bry mig om de som tycker att det är kul att förvärra situationen. Den är så pass ostabil och orolig som den är... Sen att det är en kompis kompis gör inte saken bättre, eller jo, på ett sätt... Jag behöver ju inte engagera mig i den personen längre, eftersom det endå inte leder till någonting trevligt. Bara till massa onödigt skitsnack... Ha. Så Bye Bye...!!

Det var ett tag sen jag blev utsatt för energi tjuvar. Men hör och häpna. Dem är tillbaka!




Rob Zombie - Dragula.

Nej. Jag ska vara social med Triss. Försöka få i oss lite kaffe kanske? En cigg. Det är dock lite småäckligt att röka. För jag är dunderförkyld. (Tack Travis) Och det luktar lixom illa. Vet inte hur jag ska förklara. Men å andra sidan så behöver jag ju inte göra det heller!!!

Bajs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback