Oj, hundra år sen sist typ...

Du det var verkligen inte igår jag bloggade, inte för att jag har så där super mycket att komma med just denna dag, förutom massvis med klagomål... =P Meen, det ska jag nog inte skriva om inte. För då blir det bara deppigt, och det orkar jag inte med, det räcker med att min blogg i sig ser otroligt deppig ut. Någon som kan hjälpa mig att fixa en sjysst head?

Nej, som sagt, det finns inte så mycket att skriva om just idag, jag bör nog gå och lägga mig och försöka få någon sömn, fick en helvetisk huvudvärk tidigare idag, hade så ont så jag höll på att spy, turligt nog hade min kollega 1grams alvedon som jag knaprade i mig, så huvudvärken lättade efter någon timme eller två... *skönt'

Nej, sängen var det ja, ska välja en film och övertala Nicklas om att vi ska se den, och så kan jag som vanligt somna till inledningen... Mwohahahaha!

G´natt!




Kommentarer
Postat av: Annie

Mh. Nu jäklar ska jag bli hurtbulle! :D



Hoppas allt är bra med dig med! Kom in till Stockholm någon dag snart på en fika vettja :)

Postat av: Lisfisan!!

Åhhh kolla på The reader sååå jävla grym film, jag lovar!!

Puss på re!!

2009-04-23 @ 18:31:08
URL: http://lizzan83s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback