Söndags göra.

Oj vilken mysig helg jag hade iallafall. =) Fick sluta tidigare i fredags, svängde förbi flygfyren på vägen hem och handlade lite frukost och annat gott till kvällens underhållning. Jag hade planerat att ha myskväll med mig själv, äta lite glass, ansiktsmask och kanske nått gott att dricka. Hinner typ hem, hinner vara hemma en stund, typ en timme, sen ringer kollegan Karin Banan och är partysugen och vill ha med mig ut på krogen. Njaa... Men asså, tänkte jag, men blev kvickt övertalad så jag speedpackade ihop mig och tjugo minuter senare så satt jag på bussen. =P Det blev en sväng förbi Björn som hade fest, på väg ner på krogen hämtade jag upp Benny som var hos Henke, och så gick vi in på På G men dock var det inget roligt folk där, det bar vidare till Trädgården, där jag inte varit på aslänge, och efter det till Teatern, grymt nice!

Sen kommer lördag, åh,  jag säger bara lördag. Tokhäng på Trissans balkong, i gassande solsken det var såå skönt, jag har fått lite färg, så jag är nöjd, kommer nog sätta mig i en stol idag igen. =) På gräsmattan här utanför. Tomas bjöd på hemmagjord citronglass och så spelade vi yatzy med Trissans systerdotter, det gick väl så där, men kul var det. Snacka massa prutt och bara fanns till lixom. Flera sånna lördagar tack! Sen så släppte dem av mig hemma och gav sig iväg på andra äventyr, jag lallade in till mig och käkade lite middag, och kvällen spenderades uppe hos Isabel och Casper där Isabel bakade bullar till Caspers ettårsdag som är på fredag och så dippade vi grönsaker och kikade på Robinson. Jag kan meddela att jag har hela frysen full med bullar. =) Platsbrist hos Isa så ja, min frys är typ tom. What are grannar till för annars?

Och idag är det söndag. Jag har tvätttid ikväll, och har slängt ner typ allt i tvättkorgen, sitter här i pyjamasbyxor och har det bra, Karin Banan kommer förbi och hänger i solen med mig innan det att hon ska iväg på födelsedagskalas och äta tårta. =P Mej vill oxå ha!

Nej, dags att trycka i sig frukost och bädda sängen. Lägenheten är inte i sitt bästa skick just nu, men vaddå, det är sol ute, kan inte sitta inne och trycka. =P

Upp, upp, och iväg!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback