Härlig Måndag.

Godmorgon, godmorgon, hör fåglar sjunga glatt god morgon, god morgon, i köööööör!

Detta hade varit en rätt härlig morgon, solen skiner, fåglarna kvittrar och tvätten är torr. Men icke. Icke! Istället för att väckas av en lugn och mysig väckarklocka så blir man istället väckt av fucking jävla hantverkare som borrar och borrar och borrar och borrar och borrar och borrar... Just nu sitter jag i min skrubb och surfar runt lite, och med tanke på hur det låter, så känns det som om dem sitter och borrar i mitt kök! HEMSKT!!! Det skär i öronen varje gång dem börjar, det går en ilning längst ryggraden så länge dem håller på att borra och sen när dem väl slutar, ja då börjar dem straxt igen!

Bröööl!

Ska snart dra mig mot jobbet oxå... Hurra!


Kommentarer
Postat av: Felitchia

men så tjusig din blogg har blivit :) TUMMEN UPP! :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback