Härlig Måndag.

Sov typ tills jag vaknade, eller ja, tills det att Nicklas vaknade och väckte mig för att tala om att hans mamma kommer på fika strax. Hurra hurra. Upp och hoppa lixom. Men det gick bra, lägenheten var någolunda presentatabel när hon kom, alltid någonting. ;)

Efter att ha sagt hejdå till svärmor (?) och hubbe (hunden) så begav jag mig mot Rimbo Centrum för att möta upp Familjen Drotz/Jonsson, hemfärd till dem stod på planeringen och vi skulle föra över bilder från Namngivningsfesten. Tror det blev runt 400 bilder om jag inte har helt fel, skall göra en "säkerhets överföring" till mitt usb minne oxå. Satt och degade och hade det bra, drack kaffe och fightades i yatzy... Det blev oavgjort mellan oss två... Sen sprang klockan iväg och jag styrde kosan hemåt med min kylväska under armen. ;) Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra, funderar på om jag ska orka ta ett bad?

På återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback