Jäääs.

Då har man sprungit runt på stan som en skadeskjuten gasell. Allt för att hitta en present till Norea som fyller fyra på söndag. Och ja, man skulle ju kunna säga att jag lyckades ganska bra, Nicklas sa det att Nadja (Mamman) kommer förstå så fort vi ger fram presenterna att det är jag som plockat ihop lite smått och gott, för Nicklas har absolut ingen koll på sånt... ^^ Det blir en mörklila kjol, (typ modell fluffig?) ett par gråa Hello Kitty strumpbyxor, en matchande lila (smått glittrig) bolero ett litet Hello Kitty diadem och en hårborste, i form av Hello Kitty så klart. Det är inte svårt att förstå att lillflickan tycker om Hello Kitty. Precis som alla andra flickor i den åldern gör. Iofs så är Keisha 7 och fortfarande helt såld på HK, och Bratz och Barbies, och så vidare och så vidare. Rosa, glitter och glaumour... Men ja, jag tycker det är kul att köpa kläder till kidz. Kanske beror på att det jag själv vill ha sällan finns i min storlek, men om allt går som jag vill, så kommer det att vara ändring på det inom en riktigt snar framtid.

Snart ska vi bege oss hem till Rimbo igen, ska förbi flygfyren och shoppa grillgrejer inför morgondagen då vi ska ut på äventyr. Namngivning på Yxlan står tur, och vädret kommer bli toppenbra har jag hört. Har fått låna Felicias älskling, ja, kameran alltså, inte killen hennes. =P Och ska försöka fotografera så mycket jag bara kan... Det kommer vara kameror över allt tror jag. Men jag gillart!

Nej, så var det med det, ajuste, jag köpte rätt coola lösnaglar till mig själv oxå, svarta typ... Rätt korta, så jag kanske klarar av att ha dem längre än vad jag brukar. Ibland känns det rätt opraktiskt med lösnaglar, men jäklar vad snyggt det är med långa naglar... ;) Och eftersom jag sällan lyckas spara ut mina egna så dem ser bra ut, så får man gå på det lite billigare, lite lättare alternativet..

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback