Memories...!

För ett bra tag sen så gick min dåvarande telefon sönder. Den var helt kaputt och jag blev lite ledsen i ögat... Och för yttligare ett tag sedan så lämnade jag den till Tomas (Handy-man) så han skulle få pilla lite och se om han kunde komma åt information som låg på telefon minnet. Eftersom telefonen inte ens gick att starta... Och inte nog med att han fick ut massvis med filmer och bilder *super glad* Han fick även ut två dokument med sms... Lite halv knasigt att läsa igenom och jag kände att detta lägger jag på is, låter det ligga kvar på mitt USB minne, kul att ha, men jag orkar inte läsa...

Dock orkar jag det nu, och tänka sig vad jag hittade;

---------------------- Meddelande 0092 ----------------------
Kontakt:  <+4670*******>
Datum: 2009-03-10 05:25

Nu är vår tjej äntligen här! Vilda heter hon :) Och fy fan va jag e bra! Allt gick så snabbt. Kom in till förlossningen, då öppen 9 cm. Två timmar senare har vi världens sötaste bebis hos oss. Kramar från Patricia och Tomas

Tihi. Det var endå lite skojigt! Sen hade jag en fortsatt sms diskussion med sötnosen Patricia, men den har inte ni andra med att göra... ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback