Okej.

Jag kanske tog ut segern i monopol liite i förskott. Eftersom Tomas piskade våra rumpor röda i det! *Morr* Och ibland är jag en rätt dålig förlorare, så det var inte kul att leka med mig inte. =P Men men... Sen vet jag inte riktigt vad som hände, jag blev super speedad och flummig, lirade några omgångar yatzy och då vann jag iaf över Tomas, och det kändes bra ska ni veta. *tihi*

Nu sitter jag här i min skrubb och funderar på vad jag orkar med. Om jag ska föra över de bilder jag har på datorn till minneskortet och sen radera det från datorn, så det är gjort, någonting som jag skulle behöva göra för länge sedan. Eller om jag ska hoppa in i en dusch och köra lite spa? Kanske minneskorts överföring först och spa sen?

Ja varför inte, klockan är inte vidare mycket, jag är super pigg och Nicklas verkar somna när som helst, så det är ju bäst att jag sysselsätter mig... ^^

Hörs senare!



Kommentarer
Postat av: Felitchia

hehe, han piskade era rumpor röda det var roligt skrivet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback