Söndag.

Söndag Söndag Söndag

Ska väl börja tänka på refrängen och göra mig iordning för 58års kalas hemma hos mamma och pappa. Eller kalas och kalas. Vi har blivit bjudna på middag dit iallafall. Och det var ju ett tag sen sist. Hoppas på mammas egengjorda potatis gratäng... ;)

Gårdagen spenderades ute i Sättraby, efter en stunds nojande över att inte hitta rätt, mottagningen var världelös där ute så jag hörde knappt vart annat ord som Annlo sade. Men fram kom vi och solen kom med oss. Så klart. ^^ Robert hade ställt upp ett stort partytält med väggar och hela faderullan på gräsmattan, och runt om där så var det tips runda och vi skulle även leka lite andra lekar. Brännboll var det snack om också men vi stannade inte så länge. Det var iallafall riktigt kul med 4 kampen. Trots att mitt lag kom sist... =/

Jag styrde kosan in till Norrtälje för att möta upp Karin och Emma. Satt hemma hos Karin och hade det bra och tog sedan en sväng ner på stan, en tur in på G´s och sen iväg och skaka rumpa på teatern... Och shise, när man är någolunda nykter så är ju teatern ett helt annat ställe! Det var tok mycket folk, (Som det brukar vara kanske) Men det tänker man kanske inte på när man har alkohol i kroppen. Fick svårt att andas av röken som var på dansgolvet, har typ aldrig varit med om det förrut heller. Men det var endå kul att dansa... =) Plus att det var riktigt nice att vakna upp i morse och må halvdåligt! *glad*

Nej, har väl inte så mkt mer att komma med!

Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback