Tisdag.

Strax ska jag smita iväg på äventyr. Nicklas ligger fortfarande och sover, och jag sitter här och går igenom lite bloggar, funderar på vad jag ska äta till frukost. (Är inte någon vidare bra frukost människa) och ja, väntar på att klockan ska bli dags att gå... Ska hinna med en cigg oxå... ^^

Jag har väldens visioner om nya lägenheten! Oj Oj Oj! Jag satt igår och bara tänkte efter att jag kommit hem från underbara Trissan, och kom på världens grejer. Tror inte jag ska berätta om det än, utan jag kommer nog fotografera innan och efter bilder, bara för att det är skoj... ;) Och på så sätt hålla er på halster...

Dock kommer jag berätta för dig Patricia lite senare, eftersom jag har räknat med lite bollplank från dig. ;)

Got 2 Go!

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback