Jag har kommit på att jag uppdater

22eb15693b25c3cac6ec27d3dedb47cf.png

Kolla varifrån!

Jag har kommit på att jag uppdaterar bloggen oftare via mobilen... Och det kanske har att göra med att jag får ett infall när det inte är någon dator i närheten. Vem vet? Imorgon är det iallafall sista dagen på år 2oo9 och jag vet vad jag har för planer. Men vad har mina bloggläsare för planer? Kom igen och ge er till känna nu. :) mina planer är iallafall; styra en gratäng till kvällens middag. Måla andra lagret i köket. Känna mig bekväm nog i dem klänning som jag köpte tidigare idag. Och jag köpte även leggings förstår ni. ;) det är inte varje dag man ser mig i sånt. Ska försöka få till en helhets bild imorgon. Dock saknar jag en bolero. Någon som har en start bolero som jag kan få låna? Hur som haver, om vi inte hörs igen försen nästa år, så vill jag önska er alla ett gott nytt år och god fortsättning. :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback