Onsdag.

Jääs Nu är det "bara" 40% kvar av arbetsveckan. Me Like! Tiden springer iväg snabbt som attan. Det händer egentligen inte så jätte mycket speciellt heller. Jobbar och sliter, har införskaffat de flesta julklapparna. ^^ Dock har jag inte börjat med inslagningen än. Funderar på att skaffa fram en flaska glögg och ha en lite inslagnings cermoni?!

Lägenheten min håller på att göras i ordning. Dag två har nu passerat och fondväggen har blivit målad i köket och så har dem målat grundfärgen på alla andra väggar. De har även börjat måla lister och fönster. Ytterdörren har fått sig lite färg och ja. Antar att dem lägger resten av färgen imorgon?! Det har varit lite halv jobbigt att komma hem nu två dagar i rad och lägenheten stinker av färg. Dock vänjer jag mig rätt snabbt, och dörren till sovrummet hålls stängd hela dagarna, så där inne luktar det inte lika illa. Och tur är väl det.

Sitter och väntar på att grays ska börja. En och en halv timme kvar. Funderar på att dra en dusch och fixa lite. Ansiktsmask, hår inpackning, peeling, rakning osv, osv... Ska bara orka resa mig upp ur soffan... Har sprugit som en skållad råtta på jobbet idag, bara för att det varit så in i helvete kallt. Inomhus och utomhus... -.- I dont like!!

En stor kopp te?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback