Every little thing I do, never seems enough for you...

Så var det äntligen helg. Imorgon ska jag sova tills jag vaknar, eller iallafall tills dess att Nicklas ringer och väcker mig på väg hem från Märsta. Han ska med hjälp av sin pappa köra hem grejer till rätt sida av stan? Kan man säga så, hur som haver, jag kommer få hem en stor säng... Lovley. Vet dock inte exakt vart jag ska göra av min gamla men det löser sig. Efter det blir det en tripp bort till Vallby Hage innan jag styr kosan min in till Norrtälje och festligheterna som kommer ske där. Nicklas har inte bestämt sig för om han ska dricka eller inte, men det visar sig helt enkelt. Han gör som jag vill...

Resten av kvällen kommer bli otroligt lugn, eftersom internet har haft en fix ide för sig och krånglat gärnet, så bestämde jag mig för att ta ett bad och läsa min egelska novell bok som jag hittade under en soffa idag på Roden. Blir kalas bra. Så ja, det är vad jag kommer göra nu...

Snorkel på gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback