För min pojkvän har en superfin rumpa... ;)

Idag hade jag det jobbigt på bibblan. Kände mig iaktagen nästan hela tiden, men ignorerade det rätt friskt, sen så när jag var klar med maskinkörning och gud vet vad jag pysslade med där i min ensamhet, så packade jag in skurmaskin och satte den på laddning, gick och släckte ner hela nedervåningen, gick med obehag förbi alla de där dockorna som några elever hängt upp under trappen, rullade in min vagn i hissen och åkte upp... Släckte ner övervåningens besöksplan och stängde dörren som skiljer den avdelningen från "endast personal" avdelningen. Hur som haver, det är bäck svart ute i besöksdelen, jag har stängt dörren och står och fummlar med tre olika nycklar för att kunna låsa dörren. Då får jag känslan av att någon/någonting rusar mot glasdörren fruktansvärt fort... Och jag får för mig att denna någon/något pressar upp sitt ansikte (??) mot glasrutan. Jag blir alldeles kallsvettig och nervös, fummlar ännu mer med nycklarna, samtidigt som jag känner att det hettar till i hela ryggen. Inte ilar lixom, utan en lite halv brännande känsla, som om solen skulle legat på lixom... Usch, har ingen aning om vad det var eller någonting, med det kändes lite halv jobbigt och jag ringer upp Karin med gråten i halsen och förklarar hur det kändes och vad som hade "hänt" om man nu kan kalla det så...

Nicklas kom och hämtade mig efter jobbet, han hade småhandlat lite på flygfyren innan, så vi styrde kosan hem till RImpan och har nu lagat fläsk pannkaka... Undrar jag hur det smakar, men det blir nog gott tror jag. Är tokhungrig..

Återkommer kanske senare?

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback