Nu var det kväller..

Det har varit en händelserik dag. Och kväll med för övrigt. I morse var jag med Trissan till BM och lyssnade på bebis hjärtljud, bm klämde och kände och skakade runt på bebis där den låg inne i magen och hade det bra, och gissa om ungen blev lite irriterad, man såg tydligt var det buktade ut för stunden och så. Och BM visade vart ryggraden var, och vart rumpan var och allt. Sen så mätte hon och så lyssnade vi på hjärtljudet. Lovley!

Drar efter en snabb fika på Chocolat in till jobbet, sprang förbi Nadine på en snabb kaffe, upp till skokanonen för att lägga undan ett par skor som jag är sugen på, dock fanns inte dem jag ville ha, men jag hittade rätt snabbt ett annat par som jag tänkte införskaffa... =)

Efter jobbet så trillade jag hem till Nadine igen, hade försökt satsa på den "tidiga" bussen men missade den, kom hit, fick jätte god mat (Potatisgratäng med broccoli och en köttrulle) och så bjöd Johan på rödvin, en liten skvätt hade jag tänkt mig, men Johan fyllde upp glaset. Och nu blir det som sig bör att jag krashar hemma hos Nadine, ska ner på stan imorgon, tänkte införskaffa hårfärg blandannat, dock vet jag inte vilken färg jag ska ha, Nadine hade tydligen hittat en bild på mig på sin brorsas dator som hon gillade starkt, så hon får allt ta och plocka fram den till mig så jag kan besluta mig för om jag ska ha svart eller om jag ska ha en annan färg... Imorgon blir det även sushi! Jag har längtat som tusan !Får se om Felicia hör av sig och vill luncha med mig och Nadine. *hoppas hoppas*

Imorgon kväll kommer även min pälskling hem... Äntligen. Han hämtar nog mig i Norrtälje, åka och småhandla på Flygis innan hemfärd till Rimbo. Väl i Rimbo ska vi nog förbi Trissan och Tomas om klockan inte är för mycket, så ska Trissan hjälpa mig med hårfärgningen och så ska vi nog spela lite singstar... For old times sake... =)

Nu en cigg och sen film fick jag höra!

På Återseende!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback