Söndag.

Fredags kvällen levde verkligen upp till förväntningar.. Det var askul... Fram tills dess att en viss karl kommer och ska prata med mig, drar med mig in på toa och beklagar sig över att folk inte tycker om honom... Jag kunde inte bry mig mindre egentligen. Men endå så lyssnar man... Suck!

Det kommer iallafall vara samma sak på Fredag den 27 Februari. Och den 28 Februari har bror hyrt Teatern för att fira sin 30 års dag... Så det kommer alltså vara två fest tillfällen den helgen... HöHö. Dj Åke igen då. Lovley.

Idag är det söndag, vi ska snart åka till Åkersberga och hälsa på Nicklas kusiner. Ikväll blir det förhoppningsvis en tripp över till Triss och Tomas. Skulle dit igår egentligen, men gissa vem som somnade i badkaret? Och strax efter att jag bäddat ner mig själv så somnade jag igen... Sov redan vid 22. Men rätt skönt det oxå. Ska försöka få tag på Karin... Hon har ringt ett par gånger i natt, dock visste jag inte det förren jag vaknade imorse och kollade mobilen... =/ Snacka om att sova djupt...!

Måste göra mig klar!

Hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback