Söndag.

Vaknade upp i mitt barndomshem på Sveagatan, dock inte i mitt gamla rum, men nere i källaren... Missförstå mig rätt, efter det att alla ungar flyttat hemifrån så satsade morsan och farsan på att göra om nere i källaren. Nu mer heter rummet Grottan. Ett jättefint inrett gäst rum som jag har en tendens att använda på helgerna.. But who would´nt? Söndagen  har spenderats tillsammans med Älskling, Trissan och Tomas. Enligt tradition, (Andra gången nu) så sågs vi hemma hos dem i Vallby, lagade middag och kollade på Beck. Han även med att spela yatzy och dricka kaffe. Underbart säger jag bara!
Spenderade eftermiddagen med att hålla Trissan sällskap hemma hos hennes syster, drack kaffe och käkade glass med ungarna. Hur mysiga som helst, var verkligen en evighet sen jag träffade dem sist, och det första lilla M gör när jag kommer in är att ge mig en dunder kram. Gullunge där... Ingela kom hem efter vad jag kände bara var en kort stund och så dracks det lite mer kaffe och några ciggaretter, sen fick jag skjuts hem av Tomas till en sovande pojkvän.

Ajuste, Nicklas har ju tagit hit sin säng, från Märsta, och tro mig när jag säger; SÄNGUS GIGANTUS! Den tar upp typ halva vardagsrummet. Nästan. Shit pomfrites... Ska sova första gången i den tillsammans inatt, sen så kommer Nicklas packa sina väskor och bege sig hem till min storebror i Åkersberga där han ska hjälpa till med lite lägenhets fix. Han kommer sova större delen av veckan hos sin farmor och farfar så jag är ju gräsänka från iallafall måndag till onsdag. Och då kommer sängen med stor säkerhet kännas som SÄNGUS GIGANTUS ENORMUS...!

Meen, what the heck, man måste ju få sakna varandra ibland, och även fast det är världelöst att sova ensam, så kommer han ju endå tillbaka, och tänk då hur mysigt det kommer vara att sova tillsammans igen, efter flera nätter ifrån varandra!

Nu, cigg!

Puss! <3 <3 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback